Politika kvality

Spokojenost zákazníka

  • Strategickým cílem naší společnosti je trvalé uspokojování reálných potřeb našich zákazníků. Jsme si vědomi, že pouze spokojený zákazník se k nám vrátí.

Kvalita prováděných zakázek

  • Kvalitu prováděných zakázek je možné zajistit pouze z prvotřídních materiálů a kvalitní prací. Pečlivý výběr našich dodavatelů a kvalitní zpracování materiálů prováděným zakázkám a spokojenosti zákazníka jenom prospívá. Zákazníkům chceme předávat zakázky, které splňují všechny dohodnuté kvalitativní a kvantitativní parametry.

Zvyšování odborné způsobilosti

  • Trvalým zvyšováním odborné způsobilosti zaměstnanců společnosti na všech stupních řízení vytváříme personálně odborné předpoklady pro kvalitní pracovní výstupy na všech úrovních. Systematicky zvyšovat úroveň odborných znalostí a kvalifikaci externích dodavatelů společnosti.

Účast všech zaměstnanců na zlepšování systému kvality

  • Všichni zaměstnanci jsou seznámeni s dokumentací v rozsahu svých činností a jsou si vědomi povinností vyplívající z vyhlášené politiky kvality. Všichni jsou také povinni platné postupy důsledně uplatňovat v praxi a přenášet na dodavatele společnosti.

Dodržování platných právních a jiných předpisů

  • Všichni zaměstnanci společnosti se zavazují dodržovat požadavky platných právních a jiných předpisů systému kvality, ke kterým se společnost zavázala. Dále zvyšovat a prohlubovat povědomí systému kvality mezi svými zaměstnanci a zapojit do našich snah o zlepšování systému kvality i naše obchodní partnery.
 
Jiří Švub - jednatel společnosti, Hradec Králové, 5.1.2010
Chcete stránku vytisknout?
Skrýt před tiskem nějaké části stránky.
Vytisknout celou stránku tak, jak ji vidíte.
(tento box nebude vytištěn)
Úprava stránky před tiskem
Najeďte myší na nějaký obsah na stránce, zobrazí se červený obdélník. Kliknutím na něj obsah skryjete. Poté stiskněte tlačítko 'Vytisknout'.